Ik heb een blackberry bold 9000 en in ene heb ik deze problemen (extra uitleg) hoe ik ze oplossen?

http://www.youtube.com/watch?v=ZTmP4qqiDOk kijk dit filmpje, dit heb ik dus ook het hele keyboard werkt niet meer goed. iemand idee hoe ik het kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb ook een BB maar deze problemen ken ik niet. Als ik iets heb met de mijne, dan zet ik hem uit en haal de batterij eruit. Dan stop ik hem weer terug en start hem opnieuw. Dan heeft de BB een "harde" reset gehad. In mijn geval waren de problemen toen opgelost. Suc6 !!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik al 10x gedaan ^^, maarja heb hem ook opengemaakt en schoongemaakt maar het helpt blijkbaar niet. welke heb jij trouwens?
MissBiggie
12 jaar geleden
Ik heb dezelfde. Misschien is dat openmaken en schoonmaken wel de boosdoener geweest. Toch per ongeluk iets beschadigt?