Doet de zoekfunctie op de iPhone 4g het niet meer na de ios5 update?

Als ik iets snel wil zoeken in me iPhone doet hij dit niet meer. Is bij een bug of een instellingsfout?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

dat probleem had ik ook nadat ik de update gedaan had.
heb hem hersteld via itunes en nu werkt ie weer .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga ik uitproberen. Thanx.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jup gewerkt. :-) ... had al een keer herstel gedaan, maar nog maar een keertje herstellen en hij deed het wel :)

Andere antwoorden (1)

Op mijn telefoon (iPhone 4) doet de zoekfunctie het nog steeds na de IOS 5 update. Het lijkt dus een bug aan jouw kant...