Is dit een betrouwbare aankoop?

http://gsm-telecom.marktplaats.nl/mobiele-telefoons-samsung/492842486-samsung-galaxy-s2-android.html?return=eJxVjltugzAQRfcSCf7A2ISEGKEK1I04xgkWfgnbIk3VvXdIQVW%2B5tx7PCMzium3pEXjaXk%2B04MXbOZjM4bgKEKTdcLkms1TcIqx4HOjUBBKcKt1NJKzIAXS9iqhy1Zxs9b4zDPto7kjbs0g4UlmpIgLYldrjNDChOwJRszZf4O81MryaTdbRLw%2B4nwMWn08VIvTwbfBJmWHk7J3EaAAUJC6mryQrHhc9SAB1yrAfEoH6G%2BD35fDtqxBdCZqMUsOcVogbv9PSEWKO1Ps8fVCD8d769e7JHUutkXKlqTq8amuk%2BoTqIDR4gLX5M%2BQd3Eil72%2FvPUlPjQ%2Fvxbsess%3D&df=1&fta=eNqtlNtq3DAQhl9lETTXOvggyexFDzeBkpuEXjSEMLLkrYlPrOxk0%2BB370japKFJGijFsP48Gnv%2Bf2ZY0KV%2B8Fpqsuy761voPKm8ZjnX5NBt2Yn123nUrJoWTauOacnxxrXMWGVbXXWz%2FtlOlW%2BsD0kzJvWTHpbe7du6urnTHnq%2FDLsPnO6gg8M9gufV6FvNT6Zp2dITuLtkhZRXl%2FRqyyiTPET4Y6DgKj2r47NgQWCmyQQ7R6oWy3otNGltVC4YHgmjXM5YfhAGauakCCCl4WUA02S5OkIhD8wWVNLCROC2KRDyprE2i%2BCooRGMyeoEwqoA1rimiRFQTkZQTQYRcsttBJEVKcIhCyVyl7GCRRBFess6VcSi1lrGI0jD4ltWOCUicMpTxJX1MVmVQWGWA5dRWG3xCmBc0ZQRjFWxhJFNHe1gCyACSHBRIZRSxqLABbg4fOzmPE5g%2FXXnht38I3Q5xwOlSQ%2BH69B47LWNMdwTuCMV4AgecBY4SOS4Unhy%2BuU4qxAPmGvyFYzrAuPKfR4H285tqso0%2BQT1jRvsGfQpVPxO2Vy4ztVj%2Fyjw4zzvW7PM7uJ%2BSslYhSSR5%2BN%2BPh2sO5AkkNEA%2BLFv0C1BOmA2qqVJUVw6Uq1JQ8yJIl8knrVuQa%2Frisv7ik9UxV%2FaZBTFmnEYXO%2BG%2BQ2nXD5P2vSjadHuZsafZhwH%2Fy%2Bu%2BV9cx5Fw9a5pVmryHSfg9ht45iF1QL3eAfVnB%2FAb523fjfXNW%2B7zp4z%2FY128Zz38ibxnPXuy7h%2FVr%2BuaNv42pFL9sK6%2FAOCHmJ0%3D&fta_ind=7&fs=1 ik vind het namelijk wel heel goedkoop voor een galaxy.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie nu hoe lang die link is :0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is interessant: De Marktplaats pagina bestaat niet meer! Dus misschien toch iets mee aan de hand.
Weer een zorg minder. ;-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie het idd ik had ze een mail gestuurd of ze dus nog bewijs hadden zoals een oude site van hun bedrijf ze waren nl failliet xD

Het beste antwoord

Het lijkt mij niet. Normale nieuwprijs voor simlockvrij zonder abonnement is 400 euro. Ikzelf zou het niet zomaar doen. Als je het geld overmaakt dan komt weleens voor dat je er niks meer van hoort...
Wat je kan doen is het gaan ophalen met je vader of moeder erbij, en ook met iemand die hem ook heeft en kijken of die het doet.
Maar dan nog: Ze kunnen zijn gestolen, of het is namaak met een stickertje erop.
Nieuwe telefoons koop ik liever niet van een particulier maar van een bedrijf. Ik vertrouw het niet!

Toegevoegd na 3 minuten:
Hoe langer ik hierover nadenk hoe minder ik het vertrouw... Niet op in gaan! Ook niet met iemand erbij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt denk idd dat ik het maar niet doe :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me een goed besluit. Succes met zoeken! :)

Andere antwoorden (2)

Om de redenen en de garantie denk ik het wel,maar er zijn natuurlijk altijd afzetters zoals dat er met de gsm gepruld is en de garantie is weggevallen,etc.
Maar volgens mij is het te vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dank je wel. Ik ben nl. Wel geintreseerd heeft u misschien nog wat tips om te verkomen dat ik word bedrogen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet laten verzenden maar het gaan afhalen en daar die telefoon uitproberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij het niet wil dat er afgehaald word zeker niet doen.
De ijzeren wet hier is: als het te mooi is om waar te zijn, dan is het niet waar.
De telefoons gaan weg voor een derde van de nieuwwaarde, nieuw in doos. Dat deugt niet en dat kan niet. Dit moet oplichterij zijn, waar je je je geld kwijt raakt en geen toestel krijgt. Zoals al zo vaak is vertoond op Marktplaats. Niet op ingaan!
escape