Op mijn vaste telefoon krijg ik geen inkomend geluid binnen. De andere kant hoort mij wel maar ik hen niet, hoe kan ik dat verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
4.3K

Het beste antwoord

Als je telefoon via een modem loopt even een keer de stekker eruit de stekker van de telefoon zelf eruit ook de stroom!tot 100 tellen en dan weer aanzetten, helpt vaak al
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het antwoord van Grijze niet helpt is hoogstwaarschijnlijk je speakertje kapot en moet je naar de winkel voor een reparatie.
Vraag vooraf even wat het ongeveer gaat kosten, een nieuw is vaak maar een fractie duurder dan een reparatie.