Ik had een prepaid sim en wilde een abonnement sim van dezelfde provider gebruiken. Dat ging niet. Wat doe ik verkeerd?

Het gaat om het zelfde toestel(GSM). Hoe krijg ik de simlock eraf.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Normaal gesproken zijn telefoons op een provider gelocked, dus zou een abonnement van de zelfde provider probleemloos moeten werken! Je kunt de klantenservice van de provider bellen, die zullen je waarschijnlijk een code geven om het probleem te verhelpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ALS het een simlock is, dan moet je even bij de provider langs. Die moet -na een vooraf afgesproken periode, welke afhankelijk is van je korting- je telefoon unlocken voor je.

Ik wist trouwens niet dat je ook simlocked telefoons kreeg bij prepaids. Grappig.

Toegevoegd na 9 minuten:
Gewoon even langs de winkel waar je je abbo / telefoon vandaan hebt end an kunnen ze dat zo voor je omzetten, als je door je minimum periode heen bent
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een onafhangelijke telefoonzaak of een zwarte markt daar kun je jou mobiel simlock vrij laten maken de kosten zijn ongeveer 10 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in elke stad zit wel een telefoonzaak waar ze losse toestellen verkopen zonder simkaart en telefoonreparaties doen. daar kan je ook je telefoon simlock vrij laten maken..dit heb ik 2 week geleden laten doen dit kostte mij 5 euro.