Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik had een prepaid sim en wilde een abonnement sim van dezelfde provider gebruiken. Dat ging niet. Wat doe ik verkeerd?

Het gaat om het zelfde toestel(GSM). Hoe krijg ik de simlock eraf.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
643

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Normaal gesproken zijn telefoons op een provider gelocked, dus zou een abonnement van de zelfde provider probleemloos moeten werken! Je kunt de klantenservice van de provider bellen, die zullen je waarschijnlijk een code geven om het probleem te verhelpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ALS het een simlock is, dan moet je even bij de provider langs. Die moet -na een vooraf afgesproken periode, welke afhankelijk is van je korting- je telefoon unlocken voor je.

Ik wist trouwens niet dat je ook simlocked telefoons kreeg bij prepaids. Grappig.

Toegevoegd na 9 minuten:
Gewoon even langs de winkel waar je je abbo / telefoon vandaan hebt end an kunnen ze dat zo voor je omzetten, als je door je minimum periode heen bent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een onafhangelijke telefoonzaak of een zwarte markt daar kun je jou mobiel simlock vrij laten maken de kosten zijn ongeveer 10 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in elke stad zit wel een telefoonzaak waar ze losse toestellen verkopen zonder simkaart en telefoonreparaties doen. daar kan je ook je telefoon simlock vrij laten maken..dit heb ik 2 week geleden laten doen dit kostte mij 5 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding