Bij opladen geeft mijn batterij vd galaxy S2 een gevarenteken aan ook heb ik geen ontvangst.Er zit net 1 nieuwe bat in andere batterij deed dit ook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
bamibal
11 jaar geleden
Gebruik je de originele oplader? Zo niet, dan levert je oplader mogelijk de verkeerde spanning.

Antwoorden (2)

ik denk eerder dat je een bliksemschicht er doorheen ziet, dit ten teken dat de S II aan het opladen is. Geen 'gevaar' oid hoor. Ontvangst is wel vreemd, zou moeten werken tijdens het laden ( doel je hier op WiFi ) ,probeer dan eens je instellingen te verwijderen en voer ze opnieuw in.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij uit staat bij het batterij geel driekhoek met een uitroepteken. wifi doet het gewoon. ook valt hij telkens uit.
Hoe verander ik mijn instellingen? Alvast bedankt
Het schijnt dat dit model telefoon, een erg gevoelige usb connector heeft, dus gevoelig voor vuil en vocht.
Oplossing: Schoonmaken/blazen(tijdelijk) of usb connector print vervangen.