Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

batterij sgs2, als ik de oplader aansluit, dan reageert mijn telefoon niet. pas na meerdere seconden reageert hij. wat is er aan de hand?

als ik de oplader er uit haal, dan denkt ie dat de telefoon nog oplaadt. (wat dus niet zo is) is dit een virus? en als wanneer ik de batterij er uit haalde, en er weer in deed gaf hij het batterijtje aan en daarna een geel driehoekje met een thermometertje. ik heb m de hele middag laten liggen verder. ik had op internet opgezocht hoe ik m weer aan de praat kon krijgen. dat is ook gelukt, maar nu is dus dat probleem met de batterij.. ik snap er niets van. kan iemand mij helpen? en oja, ik heb de telefoon naar fabrieksinstellingen terug gezet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
598

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Mischien kan het aan de oplader liggen, want dat probleem had ik ook met mijn iphone, toen kreeg ik een bericht dat de voeding niet goed was ofzo.
Met een andere oplader was er geen probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik hulp vragen in een winkel zoals media markt, of mischien the phone house.
Of er is iets met de accu.
Succes ;)
Ik heb dit ooit gehad met een Nokia. Of hij nou helemaal opgeladen was of niet: dat 'balkje' bleef maar 'laden'. Bleek de usb-ingang kapot te zijn, waardoor het toestel een verkeerd signaal kreeg over de batterij. Het werd gratis gerepareerd. Ik denk dat je het beste even naar de winkel kunt gaan met je GS2. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding