Ik zoek een mobiele telefoon onder de 80 euro, een nieuw model. wie heeft advies?

ik wil graag een nieuw mobiel kopen. doe er altijd lang mee, dus wil graag een zo 'nieuw/modern' mogelijk model, zodat hij niet zo snel verouderd is. touchscreen of qwery-toetsenbord is allebei goed. lg pop vind ik erg leuk, maar is alweer bijna 'uit'. maar zoiets zoek ik wel, liever niet duurder dan 80 euro. heb er geen verstand van, wie helpt?

Toegevoegd na 6 minuten:
ik zoek een beetje een neutraal model, liefst wel beetje stijlvol

Toegevoegd na 4 uur:
nog een criteria: niet te groot/lomp
handig als er goede agendafunctie en evt wifi op zit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met LG doe je meestal niet lang. Wil je er wifi op hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb hiervoor een lg gehad waar ik 3 jaar mee heb gedaan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nokia C3, zoals ik al eerder beschreven heb, heeft een hele goede agenda functie die mij verbaasde! Ik had hiervoor een samsung en die was hier niets bij.
Natuurlijk zelf weten, maar je weet wat ik je aanraad;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@kimberley: vandaar dat ik ook 'meestal' zei.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ZTE Blade, voor 100 euro bij de belcompany maar wel een toptoestel.

Antwoorden (6)

Als je er zo lang mee doet als je zegt, wat maakt het dan uit dat hij bij kopen al bijna"uit"is.Zet je wensen op een lijstje en ga kijken in de winkel welke aanbieding erbij past
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je inderdaad gelijk in, de mode gaat zo snel, kun je net zo goed ieder kwartaal een nieuw telefoontje kopen XD
Ik zou eens bij goedkope zaken beginnen met het kijken van telefoontjes. Meestal de echte telefoonzaken zijn ook heel duur. Bij electrozaken zoals kijkshop, mediamarkt, it's etc kun je het beste beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons in de buurt is hij populair, maar ik zelf vindt hem niet zo mooi. Misschien vindt jij het wel wat: Samsung S3350 Ch@t 335
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Star is wel onder de 80 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zoals al eerder is gezegd, de Samsung ch@t 335.
Het is een degelijk telefoon en IK vind hem wel mooi maar dat is natuurlijk een kwestie van eigen smaak.
Zelf heb ik laatst een Nokia C3 gekocht, deze is wel ietsje duurder namelijk 110 euro, maar als je echt een goede en degelijke telefoon wilt hebben die ook nog wat mogelijkheden heeft en stijlvol is, moet je dat er natuurlijk wel voor over hebben.
Een goede zaak om te kijken; The Phone House.
Hier verkopen ze eventueel ook simlock vrije telefoons, abonnementen en prepaid.
Ze hebben ook een redelijk ruime keuze, en garantie.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een echt nieuw en multifunctioneel telefoontje gaat niet lukken ben ik bang, behalve dan de namaaktoestellen.
het beste kun je kijken bij abonnementen, ik heb een nokia 5800xm voor 8.75.- per maand.
niet duur en heb 100 belminuten en 200 smsjes.
ja het is een nokia, en ja hij is al wat ouder, maar heb hem nu al een jaar.
het is een fijne telefoon dus so what?
maar vanzelfsprekend zijn er nu betere en nieuwere toestellen voor dezelfde prijs te krijgen.

ps. in china heb je de iphone 5 voor onder de 20.-, alleen is dit wel een namaak.

Toegevoegd na 4 minuten:
okee, ,mensen zullen me hiervoor gaan haten, maar ik zeg het toch:
samsung: nee.
we hebben bij ons thuis 2x een samsung gehad, en die deden het allebei naar een halfjaar niet meer.
al onze nokia's (stuk of 12) doen het allemaal nog (en dan bedoel ik defecten als kapot scherm enzo niet, omdat dat puur aan een eigen fout licht, ,omdat ik er een keer op ben gaan staan ofzo).
zelfs onze oude 6310 doet het nog!
en nee, de samsungs hebben we niet gesloopt, die zijn er gewoon op een gegeven moment mee opgehouden.

Toegevoegd na 5 minuten:
en sorry voor de spellingsfouten, ben nog niet helemaal wakker.