Kost de iphone4s $200 met of zonder abbonoment dus gwn los in de winkel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Ik neem aan 200$ dollar voor het toestel plus nog een abbo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
$200 dollar los voor het toestel met abonnement, anders is het wel heel goedkoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
İphone 4s is wel een verbeterde versie maar waarom is de iphone 4 3 x duurder dan de iphone 4s?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 8 gb versie kost alleen $200.
Dit hebben ze gedaan voor mensen met minder geld n die tog een iPhone willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphone 4 (8GB) is $99, niet $200. En er is geen Iphone 4s (8GB)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Iphone 4S wordt toch de 64GB variant die nog even nakomt? (Verder geen additionele nieuwe dingen dacht ik..)
Even een kleine overzicht van de geschatte prijzen:

16GB iPhone 4S voor €629
32GB iPhone 4S voor €739
64GB iPhone 4S voor €849

De 8 GB staat er dus niet tussen.