ik heb een dekamobiel prepaid, kan je daarmee pingen op een blackberry?

ik heb een dekamobiel prepaid, kan je daarmee pingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee je hebt Blackberry prepaid nodig. Hier zit Blackberry internet service op (BIS) en via die server moet je verbonden zijn om te kunnen pingen en msn-en enz. Ook via wifi zal je niet kunnen pingen zonder Blackberry internet. Whatsapp zou wel kunnen maar om gebruik te kunnen maken van alle Blackberry diensten heb je HI/KPN, T-mobile of Vodafone nodig, zij verkopen Blackberry prepaid kaartjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar is het dan niet zo dat als je thuis wifi hebt en je een deka prepaid hebt dat je kan pingen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is pas mogelijk als je aangemeld bent bij de Blackberry server en dat ben je weer alleen als je Blackberry internet hebt. Dus ook als je via wifi wil pingen zal je Blackberry internet moeten hebben. Een alternatief wat wel kan is Whatsapp. Die werkt wel via wifi zonder Blackberry internet. Ping, MSN en email ontvangen zullen niet werken als je geen BB internet hebt. Ook niet via wifi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel,
hier heb ik wat aan

Andere antwoorden (2)

Helaas is dat niet. Om te pingen met de bb hen je bb internet nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan het dan wel via wifi zonder abo?
Beste,
Een DekaMobiel simkaart werkt prima i.c.m. een BlackBerry indien u hem enkel gebruikt voor bellen en sms. Echter, wanneer u uw BlackBerry ook wilt gebruiken voor internet(dus ook pingen) is dit niet mogelijk met DekaMobiel. Hiervoor heeft u een apart BlackBerry-abonnement nodig.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice DekaMarkt/DekaMobiel