Wat is een goede telefoon?

Ik wil graag weten wat een goede telefoon is. Ik wil er graag een met een camera (ook filmcamera), radio, mp3-speler, internet (wifi) en met touchscreen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

HTC Desire HD, is een erg goede! Ik spreek uit ervaring;)

Toegevoegd na 24 minuten:
Kijk anders even op de site van de Consumentenbond!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel erg super bedankt!

Andere antwoorden (2)

bijvoorbeeld de htc wildfire: €230, de sony ericsson x8: €160, de acer betouch: €150 er zijn er heel veel kijk bijvoorbeeld eens op www.kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt.
Dat is een moeilijke vraag. Ik denk dat je keuze sterk afhangt van je leeftijd. Je wilt natuurlijk een goede telefoon maar ook een trendy telefoon. Ga naar de telefoon shop, zoek een verkoper die je aanspreekt wat betreft uitstraling en ongeveer van je eigen leeftijd en vraag hem of haar wat ze zelf voor telefoon hebben. Maak je deze keuze dan zit je in ieder geval in de hoek waar je zijn wilt denk ik. Echte slechte telefoons zijn er denk ik niet.