Voor 100 euro heb ik vandaag van een vriend een BB Bold 9700 gekocht. Beetje beschadigd hier en daar maar doet het nog perfect! (zie omschrijving)

Nu heb ik dus dat ding en kan ik niet bellen, smsen en internetten omdat ik geen simkaart heb.

Die ga ik dus kopen en dan wil ik in mijn abonnement de volgende aspecten hebben:
- minstens 250 mb internet
- 300 bel/sms ongeveer

Zou iemand weten waar ik dit zo goedkoop mogelijk kan vinden? (jaarcontract of gewoon opzegbaar)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow je zet er wel veel onbelangrijke informatie bij.
Jouw vraag is eigenlijk gewoon : waar vind ik het goedkoopste abonnement met 250 mb internet en 300 belminuten.
Dat je een beschadigde bb hebt gekregen is allemaal onbelangrijke bijzaak.
Niet gemeen bedoelt ofzo, maar ik zeg t alvast voor de volgende keer want je vraag kan ook verwijderd worden en dan moet je 5 punten inleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thankss ^

Antwoorden (4)

Simpel.nl is op dit moment t goedkoopste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft geen 250mb internet voor een scherpe prijs...
Kijk eens op http://www.simyo.nl/sim-only/overzicht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heeft ook geen Blackberry internet
Kijk eens op ben.nl
Erg goedkoop. Ik heb het ook en ben er erg tevreden over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook en ben ook erg tevreden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben heeft geen Blackberry internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hoeft geen BB internet, sommige mensen zegen dat je dan niet kan pingen maar mijn vriend heeft het ook en die heeft een bedrag van 10/15 euro aan BlackBerry of de provider betaald en nu kan hij wel pingen
Ik heb even gekeken en de goedkoopste die ik kan vinden die aan jouw wensen voldoet kun je op deze link vinden. http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Sim-only-%8019,951-jaar/simo2SO3.html?xart_id=DBSO2D5
Je komt dan uit op 275 belminuten en 250MB internet per maand voor gezamenlijk €22,40 per maand.
Als je op de link klinkt, rechts nog even "internet Blackberry " aanvinken, dan heb je een jaar lang korting en kom je dus uit op die €22,40 per maand