Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn computer bestanden uitkan wisselen met mijn samsung galaxy s plus?

Ik heb eergister een samsung galaxy s gekocht, prima telefoon. Maar als ik hem aan m'n computer wil aansluiten via het kabeltje ziet m'n computer 'm niet. Wat kan ik hier aan doen, want in het boekje kon ik niets vinden. Alvast bedankt:)

Toegevoegd na 7 minuten:
&
En komen geen opties ofzo, maar moet ik gewoon m'n sd kaartje eruit halen en dan ergens onderin stoppen?

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb al een andere manier gevonden! We hebben zo'n sd reader ofzoiets, die in m'n computer kan. Heel erg bedankt in iedergeval:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
780

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik heb een samsung galaxy mini dus ik denk dat het 't zelfde is, aan de zijkant zit zo een hele kleine kaart. die kaart moet in een SD kaart en die SD kaart kan linksonder in je laptop. als je een computer heb weet ik het niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
die SD kaart hoor je erbij te krijgen zo niet moet je het ergens kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andere USB-poort proberen, telefoon aangesloten uit en aan doen. Andere USB-kabel proberen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Komen er ook geen opties op je Samsung waar je een keuze uit moet maken voordat ie daadwerkelijk contact maakt met je PC?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Je kunt ook de software Kies downloaden, waarmee je zowel data kunt kopiëren van PC naar telefoon (en andersom), als de software van jouw telefoon kunt updaten.
Deze software kun je terugvinden via de volgende link:
http://www.samsung.com/nl/support/mobilesoftwaremanual/mobilesoftwaremanual.do?page=MOBILE.SOFTWARE.MANUAL

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding