Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je ook een abonnement met internet voor je telefoon afsluiten voor 6 maanden?

Het gaat om iemand die hier een half jaar komt stage lopen en voor zijn simlock vrije Blackberry een abb wilt afsluiten waar hij voornamelijk mee kan internetten met een min aantal belminuten/sms.. En dit alles dus maar voor max een half jaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
802
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet niet zeker dus daarom reactie. Maar volgens mij via Ben. Die zeggen in hun reclames dat je kan opzeggen wanneer je maar wilt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nee dit gaat niet. Er is een minimum van 1 jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat boven mij staat is onzin!
Ik heb een abbo van onbeperkt! Internet plus 250 belminuten voor 12-14 euro per maand.

Dit is bij BEN. Ook is dit maandelijks af te zeggen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik als reactie,maar wist niet zeker dus daarom niet als antwoord.
Nee dit kan niet. Bij Ben kan het, maar die heeft geen Blackberry Service. Wat hij het best kan doen is dan een Blackberry prepaid kaartje kopen. Kost 20 euro en daarna 12,50 per maand die dan elke 1e van de maand van zijn beltegoed wordt afgeschreven. Als hij deze van KPN of T-Mobile zou nemen, heeft hij na eenmalig opwaarderen met 20 euro zelfs de eerste 3 maanden gratis internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je perse een abonnement wilt hebben kun je alleen terecht bij Tele2. Deze hebben sim only abonnementen die je per maand kunt opzeggen met Blackberry service.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding