help mijn blackberry bold 9700 gaat niet meer aan! ik heb mijn bb uitgezet maar daarna ging die niet meer aan. Weet iemand wat ik moet doen aub help !

Toegevoegd na 49 minuten:
hoe moet ik resetten dat weet ik niet nergens kan ik het vinden !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
controleer eerst of je accu niet leeg is, hang hem aan je lader en probeer het nog een keer.

Antwoorden (1)

Wat je kan doen is je batterij eruit en erin doen. Je telefoon proberen op te laden. En een reset (een soft reset in dit geval)

Kijk eens in je handleiding hoe je je toestel reset! Als het goed is ben je met een soft reset niet je gegevens en instellingen kwijt.

Succes.

Toegevoegd na 43 minuten:
Je kunt je bb resetten door deze toetsencombinatie tegelijkertijd in te houden gedrukt:

alt+ rechter shift + del

Als dat niet meer werkt toch even je batterij eruit en erin, en op laden.

Als het dan nog niet werkt moet je even kijken of je via de computer je blackberry kunt updaten.

Lukt ook DAT niet, dan moet je hem even laten repareren.