radio luisteren op iPhone 5s zonder internet?

kan je zonder internet radio luisteren op iPhone 5s?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K

Antwoorden (1)

Dat kan namelijk niet. iPhone´s hebben geen FM-antenne. Je iPhone moet verplicht verbonden zijn met je Wi-fi of Hotspot. Want radio moet namelijk door app gedownload worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
Dat is iets anders dan wat de vraagsteller bedoelt.
Vraagsteller wil zoals ik het begrijp naar de radio luisteren op zijn iPhone. Een apparaat zoals dat van Belkin is een klein FM-zendertje waarmee je de muziek die al op je iPhone staat hoorbaar kunt maken op een FM-ontvanger thuis of een autoradio. Hiermee kun je dus niet een nieuwsuitzending of een muziekprogramma van een radiozender ontvangen. Bron: http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/325000-349999/325668-an-01-ml-BELKIN_TUNE_FM_TRANSM_de_en_fr_nl_it.pdf
Bordensteker
9 jaar geleden
Mijn reactie hierboven was een ractie op de bijdrage van MissPetra, niet op het correcte antwoord van een inmiddels weer onbekende!