Hoe zet je meer Geheugen op je iPhone 4?

Ik heb laatst een iPhone 4 gekregen maar die heeft veel minder geheugen dan m'n iPhone 3 had, kan je ook meer geheugen op je iPhone zetten?
Ik bedoel in MB GB etc.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
11 jaar geleden
Kan niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sowieso moet je geen apple nemen, maar goed dat is jouw keus. maar een iphone kan je niet uitbreiden met micro sd kaartjes het enige wat je kan doen is een duurdere iphone 4 nemen met meer geheugen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom geen iphone nemen? Micro sd kaartjes zuigen helemaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom geen Apple? Nou ja jammer dan in ieder geval iedereen bedankt

Antwoorden (1)

Dit kan niet. Punt. Dan moet je een iPhone met meer geheugen kopen ;)