sommige mensen zeggen dat bb bold sneller kapot gaat dan bb curve is dat zo?

Help

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ik weet t niet precies maar m'n broer was bij een vriend en gaf z'n bb bold over en viel toen op de grond omdat die vriend hem niet vast had. Bb is nu dus stuk.. Ik weet niet hoe dat zit met bb curve...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn curve al zo vaak laten vallen, zelf helemaal uit elkaar en hij doet het nog prima.. Maar 1 x verkeerd vallen kan altijd.. Geen idee of bold sneller stuk gaat.. Vind wel de camera van de curve heel slecht..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit klopt absoluut niet. Beide telefoons zijn net zo sterk en net zo kwetsbaar. Ik heb al jaren de Bold en nog nooit problemen gehad.