kan je ook in het buitenland bellen met een lebara simkaart?

dus niet náár het buitenland, maar uit het buitenland bijvoorbeeld hiernaartoe bellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
7.2K

Het beste antwoord

Ja dat kan, maar let wel op de kosten. Je krijgt, zodra je de grens over gaat, altijd een sms met de kosten voor bellen in het buitenland. Bijv. bellen 46 cent, gebeld worden 13 en sms sturen 13 cent. (ik weet niet precies, maar ik noem gewoon een voorbeeld). Maar de kosten zijn 2 x zo hoog, dus 92 cent, 26 cent. Omdat je tijdens het opwaarderen van 10 euro 20 euro tegoed krijgt, zeggen zij dat het allemaal wel klopt. Ik vind het niet zo eerlijk en mensen denken dat ze voor een bepaald bedrag zo lang kunnen bellen, maar als ze op de helft van de tijd zitten, dan is het geld dus op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als de land lebara ondersteunt dan is dat mogelijk vele landen hebben een andere sim.