de thuisknop van mijn iphone 4 werkt soms wel en soms niet wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik las ergens de volgende tip:

Houd je power knop ingedrukt tot er 'zet uit' verschijnt bovenin.

Druk nu je Home button zo zacht mogelijk in, en houd hem ingedrukt totdat je terug bent bij je homescreen.

Nu heb je je home knop opnieuw gecalibreerd.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een beetje vet ontreinigen helpt vaak voor de knopjes aan de zijkant als ze niet goed meer reageren, je kunt het proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nog garantie hebt terug gaan naar de winkel voordat je het zelf nog erger maakt.. Probleem is dan dat je misschien n week zonder moet, ik snap dat dat niet leuk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er garantie op zit gauw laten repareren, het zal telkens erger worden.