Nokia software om de computer te verbinden met de telefoon. Zoek maar 'ovi' op google.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een naam, een merk of een afkorting. Ikdenk dat we deze vraag pas kunnen beantwoorden met meer informatie, bijvoorbeeld het zinsverband en hoe en waar het gebruikt wordt of een korte omschrijving. Met alleen drie letters kom je ook in Googel weinig verder....

Op het eerste oog lijkt het een soort...... systeemachtig computeren - op - je - telefoonachtigdingetje van Nokia.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://lmgtfy.com/?q=ovi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nokia software shop (vergelijkbaar met apple app store)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, denk daarbij ook maar eens aan ovi maps. Ovi is in dit geval direct gekoppeld aan de Nokia routeplanner.
Het merk van de gratis routeplanner van Nokia.