Kan ik met 2 simkaarten in een telefoon van 2 verschillende providers voor belsms en internet?

Ik heb een abonnement bij telfort, maar helaas kun je hier geen internet op de blackberry voor ping krijgen. Mijn abonnement loopt pas af in 2013, ik heb gevraagd om het stoppen maar dan moest ik een fiks geldbedrag betalen (voor mijn doen, ik ben 14). Nu is mijn vraag of het mogelijk is om naast mijn abonnement zonder internet een prepaid blackberry sim only ( http://www.vodafone.nl/shop/prepaid-sim-only/prepaid/cat16170015/prepaid-sim-only/cat18012008/prepaid-blackberry-sim-only/sku51420037/ ) voor internet en ping te kunnen gebruiken. Mijn telefoon is SIMLOCKVRIJ.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (2)

Als je telefoon simlockvrij is dan kan dat gewoon.

Er is dan geen vast liggende koppeling tussen telefoon en simkaart. In principe kun je dan met elke actieve simkaart gebruik maken van je telefoon, wat in principe alleen maar een apparaat is, en verder niets met een aanbieder te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Per 1 september is het ook mogelijk om bij Telfort een Blackberrybundel te krijgen. Deze kost €15.95 per maand. Nog even geduld dus. Hou de website van telfort in de gaten