Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik met 2 simkaarten in een telefoon van 2 verschillende providers voor belsms en internet?

Ik heb een abonnement bij telfort, maar helaas kun je hier geen internet op de blackberry voor ping krijgen. Mijn abonnement loopt pas af in 2013, ik heb gevraagd om het stoppen maar dan moest ik een fiks geldbedrag betalen (voor mijn doen, ik ben 14). Nu is mijn vraag of het mogelijk is om naast mijn abonnement zonder internet een prepaid blackberry sim only ( http://www.vodafone.nl/shop/prepaid-sim-only/prepaid/cat16170015/prepaid-sim-only/cat18012008/prepaid-blackberry-sim-only/sku51420037/ ) voor internet en ping te kunnen gebruiken. Mijn telefoon is SIMLOCKVRIJ.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je telefoon simlockvrij is dan kan dat gewoon.

Er is dan geen vast liggende koppeling tussen telefoon en simkaart. In principe kun je dan met elke actieve simkaart gebruik maken van je telefoon, wat in principe alleen maar een apparaat is, en verder niets met een aanbieder te maken heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Per 1 september is het ook mogelijk om bij Telfort een Blackberrybundel te krijgen. Deze kost €15.95 per maand. Nog even geduld dus. Hou de website van telfort in de gaten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding