Hoe zit het met Vodafone met Passport?

Ik kreeg een smsje over Vodafone Passport, en dat je daarmee goedkoper kunt bellen en smsen vanuit en naar het buitenland. Ik dacht dat het automatisch in zou gaan, maar als ik op de site staat blijkt van niet.. Of wel? Wie weet hier meer over?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Vodafone Passport gratis aanzetten
Stuur vanuit binnen- en buitenland gratis een sms met de tekst passport aan naar 4000.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't Is gelukt. Moest ergens anders doorklikken. Passport aan naar 4000 werkte niet, moest me via internet aanmelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, dan neem ik aan dat je een abonnement had? Kon zelf niet bij die informatie over online activeren, was privé ofzo.. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, ik heb een abbo ja ;)
Toch bedankt voor de moeite :p