Wat zijn de voor en nadelen van hyves mobile?

En is het internet wel echt onbeperkt?
Ik heb namelijk KPN en ze zijden dat het internet onbeperkt was maar het was NIET onbeperkt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hallo, er zijn voor mijn inzicht alleen voordelen voor hyves mobiel. Je krijgt krabbels, email etc. binnen bij berichten. En zelf heb ik ook KPN. Het zit dus vreemd. Ze zeggen dat het onbeperkt is. Maar het is 500MB. Maar stel, je hebruikt 600 MB, hoef je niks bij te betalen. Ik zou niet weten waarom dat zo zit, maar ik had hetzelfde. Het is onbeperkt maar ze noemen het 500 mb.

Toegevoegd na 1 minuut:
En oja, met de hyves app kun je chatten met vrienden. En op browser niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De voordelen zijn dat als je een krabbelt, een bericht oid ontvangt je gelijk een melding krijgt op je telefoon.

En die van kpn is niet onbeperkt, daar zit altijd een limiet aan vast. je moest T-Mobile nemen.. die hebben echt onbeperkt internet.