is er een manier waarmee ik 100 of 1000 telefoons tegelijk kan opladen zonder dat ik 100 stopcontacten nodig heb?

Toegevoegd na 1 dag:
Niet via zonne-energie!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, bizarre vraag. Waarom zou je zoveel telefoons tegelijk op willen laden?
Maar inderdaad, iets beters dan stekkerdozen kan ik ook niet verzinnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus, wie gaf een min op mijn antwoord....

Het beste antwoord

Ja, je kunt stekkerdozen kopen met veel uitgangen, zoals deze met 10 uitgangen: https://www.google.nl/shopping/product/12941959106379713861?q=stekkerdoos%2010%20uitgangen&oq=stekkerdoos+10+uitgangen&gs_l=products-cc.3...1450.4056.0.4233.13.4.0.9.0.0.349.618.2j1j0j1.4.0...0.0...1ac.1.17.products-cc.TFhmuJbkf4g&sa=X&ei=StnJUbrSN8bNswaA_oHYCw&ved=0CFQQ8wIwAQ.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij kost tussen de € 18,50 en de € 39,-.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zonne energie? Je hebt van die opladers die laden op zonne energie.
Dus zonder stopcontact. Ik weet niet hoe snel ze laden maar voor 1000 toestellen gaat dat op termijn misschien goedkoper worden en is beter voor het milieu.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hier heb ik niks aan, ik zou het namelijk binnen en buiten willen doen, ook met slecht weer. ik moet een manier vinden om stekers aan elkaar te maken op een of andere manier maar het moet wel veilig