Klopt het dat als je Wi-Fi op je BB Bold 9780 wilt gebruiken je eerst je mobiel netwerk moet uitzetten?

Ik hoorde namelijk van een nicht met dezelfde telefoon dat als je mobiel netwerk aan staat en je Wi-Fi ook je meer geld moet betalen bij je abonnemt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nope dat is niet zo !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit lijkt mij niet. Als je verbinding maakt met Wi-Fi gaat dit buiten het andere internet netwerk om. En hier zullen dus geen kosten voor in rekening gebracht worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt niet. Hij springt automatisch op wifi zodra deze binnen bereik is. Dit kost je totaal niets extra's. Dus je nicht heeft je geen betrouwbare informatie gegeven. Ik denk dat je nicht bedoeld als je op vakantie in het buitenland bent. Mocht jij dit ook bedoelen dan klopt het antwoord van je nicht wel een beetje. In het buitenland zet je je mobiele netwerk uit omdat je voor roaming of data gebruik extra geld betaalt ,maar dat is dan juist als je NIET via wifi verbonden bent. Dus nogmaals, via wifi kost je niks extra :-)