Hoeveel moet ik betalen voor een abonnement van HTC ONE X PLUS?

ik wil deze mobiel met een abonnement kopen:
http://www.phoneshop.nl/winkelwagen/A8100T11593D12V0O10380/

ik heb dan geen internet en geen sms+belminuten bij gekozen.

ik heb uitgerekend dat ik bij 1 jarig abonnement totaal
€444 moet betalen + gratis toestel+verzendkosten €7=€451

klopt het of moet ik nog iets bijbetalen?

dit is de eerste keer dat ik met abonnement koop,daarom weet ik het niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je moet nog 36 euro betalen voor aansluitkosten. Bij sommige providers vragen ze geen aansluitkosten. Daarvoor moet je op je contract kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus opgeteld €481 ?? en dat is alles