Kan een mobiel abbonement aangepast worden?

Nu de providers de kosten van mobiel internet willen verhogen en dus hun abonnementen aanpassen, vroeg ik mij af: kunnen providers zomaar van een lopend abonnement de kosten omhoog rekenen, of blijft de prijs gewoon hetzelfde tot je een nieuw abonnement neemt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De prijsverhoging geldt niet voor de lopende abonnementen. Als je een nieuw abonnement afsluit of gaat verlengen gaat het nieuwe tarief in. Mochten ze al wel het nieuwe tarief rekenen, mag je het idd opzeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De prijs kan omhoog gaan maar dan mag je wel je abonnement opzeggen zonder gezeur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wat dan als je gratis een mobiel erbij hebt gekregen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die mag je gewoon houden denk ik.