Wat is het oudste iphone model waarop ik de sonos app kan installeren om de boxen te tunen?

Ik heb Android en moet altijd een telefoon lenen om mijn boxen te tunen als ik ze verplaats. Ik wil een goedkope iPhone kopen om niet meer afhankelijk te zijn.

10 maanden geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (1)

De Sonos app vereist iOS 14.0 of nieuwer. De oudste iphones waarop iOS 14 draait zijn de 6s, 6s plus en SE uit 2016.

Maar volgens mij kun je ook de Sonos app op je Android telefoon zetten, al weet ik niet of er verschillen zijn tussen de app voor iPhone en de app voor Android.
10 maanden geleden
Niesje1973
10 maanden geleden
Bedankt! De app kan idd op Android maar tunen kan alleen met een iPhone.