Als je het mobiel data-verkeer uitzet dan ben je alleen nog maar telefonisch of per SMS bereikbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe je het uitzet moet je opzoeken in de gebruiksaanwijzing of op de telefoon zelf door de menu's te bladeren.
Ik weet niet wat voor telefoon jij hebt, maar dat kun je het best zelf even doen.
Hoe je het uitzet, en waar je het uitzet, verschilt per mobiel.
En ja, als je dataverkeer uitzet kan je nog gewoon bellen / smsen.