Telefoonwachtwoord resetten zonder foto's te verwijderen?

Mijn vriendin heeft mijn wachtwoord te vaak geprobeerd en nu is mijn telefoon geblokkeerd. Ik ben mijn back-up wachtwoord vergeten en mijn internet staat uit dus het gaat niet via mijn Google-account. Ik heb ook geen geheugenkaart in de telefoon. Er staan op die telefoon veel belangrijke foto's en video's en wil deze graag behouden. Weet iemand een manier om in mijn telefoon te komen zonder dat al mijn gegevens gereset worden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als je in recovery menu kan komen misschien kyken of er een optie is om eerst back up te maken en dan pas te resetten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik ben in het recovery menu gekomen, maar hoe moet ik dan een back-up maken?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik bedenk me nu pas dat je twrp moet hebben om een back up te maken en volgens mij heb je geen twrp-menu, volgens mij kan je telefoonprovider zelfs helpe met de wachtwoord van je telefoon open te krijgen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zal morgen even langs de winkel van mijn provider gaan. Bedankt!