Wat moet ik doen; mijn samsung star 2 geeft altijd aan als ik op wifi ga onvoldoende geheugen. Hoe los ik dit op?

Soms geeft nog wel aan sluit een aantal toepassingen, maar ook dit heeft verder geen werking. Ik las ergens dat je via instelling>toepassingen>resetten & dan resetten maar dan haal je ook al je foto's en zo er toch af? En dat wil ik nou weer niet. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Een gewone reset zal geen bestanden verwijderen, alleen het werkgeheugen leeg maken.
Het uitschakelen van de telefoon zal hetzelfde effect hebben.
Wat je wel kan doen om meer werkgeheugen beschikbaar te krijgen is het verplaatsen van bestanden naar een geheugenkaartje (als je dat tenminste in je telefoon hebt)
Zeker als je alle foto's die je wilt bewaren op de memory card zet dan heb je minder kans je foto's kwijt te raken als je telefoon crasht of als je hem naar fabrieksinstellingen terugzet.
Zo te zien is de Samsung Star 2 voorzien van de mogelijkheid om een micro-SD kaartje te plaatsen.