Wat is goedkoper om voor een paar maanden internet te nemen? mobiel internet of vast?

Hallo. Ik woon dus overal en nergens en nu dis in china. Ga binnenkort weer naar nederland voor een half jaar. Wat zou goedkoper zijn. Vast internet nemen in huis of mobiel internet met een dongle?

Met vast internet moet je meestal aansluit kosten betalen maar is het internet misschien wel iets sneller. met mobiel kan je al vanaf 15 euro per maand internetten maar heb je wel data limieten. Alhoewel ik wel heb begrepen dat je soms met lagere snelheid nog steeds onbeperkt kan internetten.

Het maakt mij niet zoveel uit hoe snel het is. Al is met 1Mbit is het voor mij al goed. Het gaat erom dat het goedkoop is en dat ik altijd op internet kan. En dat ik het abonnement ook tijdelijk kan stoppen als ik hem weer peer.

Het gaat erom dat ik op mijn laptop kan internetten. Ik heb verder geen verstand van mobiele telefoons of abonnementen of wat dan ook.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De grote vraag is: wanneer kun je weer van het abonnement af. Dat is meestal toch wel 1 jaar? Is dat geen probleem?

Antwoorden (1)

Bij veel providers kun je voor een korte periode internet aanschaffen.
Bij vast internet zit je vaak vast aan een lang contract.
En je kunt het niet overal gebruiken
Mobiel internet is als je goed oplet om welke voorwaarden het gaat.
Per maand of per week te bestellen.

Toegevoegd na 38 seconden:
Dus dan is mobiel internet goedkoper Dan vast