Waar voer je die code in die je van viber krijgt ?

Ik kreeg toenet een code toen ik viber ging installeren , maar ik kon nergens een optie vinden om die code in te voeren. En viber werkt gewoon zonder dat ik die code heb ingevoerd.

Voor de gene die niet weten wat viber is dat is een app om gratis te bellen en sms'n zie link.

http://viber.nl.softonic.com/iphone

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K

Het beste antwoord

Als je Viber installeerd krijg je via SMS een code gestuurd waarin je de verificatiecode vindt. Deze zou je dan in moeten vullen om hem te activeren. Als het gewoon werkt zonder dat je de code ingeeft, lijkt me dat er iets mis mee is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja en dat wil ik nou weten want nu vraag ik me af is het nu echt gratis nu ik nergens een code moet invoeren. ik heb al met mensen gebeld en ging ook sms'en het werkt gewoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je doet het via ipod? want dan kan er idd geen geld afgaan, als je er geen bedrag op hebt gezet. wat ook nog mogelijk is bij viber.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee via htc chacha, het kan niet via IPod want je moet je telefoon nummer invoeren anders kunnen andere je niet bellen die ook viber heeft.
Als je bij reacties kijkt zie je goede reacties. Maar ik zie nergens waar ik een code moet invoeren, dus snap niet waarom ik die code nodig heb
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er kan geen geld af gaan. Dit zou dan namelijk bij de Toestemmingen en Rechten staan (als je via Google Play hebt gedownload). Normaal gesproken kunnen apps de rechten ook niet hebben om geld van je beltegoed af te halen. Check voor de zekerheid even je beltegoed, stuur dan een sms'je via Viber en check dan weer (behalve als je een abbo hebt natuurlijk)