Mijn telefoon wilt niet met de wifi verbinden en geeft aan 'toegang tot netwerk ontzegt', wat kan ik hieraan doen?

Ik heb een Huawei P8 Lite en sinds vandaag wilt mijn mobiel ineens niet meer met de wifi verbinden, als ik het probeer te verbinden geeft hij aan 'toegang tot het netwerk ontzegd'. Ik heb al mijn telefoon opnieuw opgestart en het modem eruit gehaald maar beide hebben niet geholpen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
3.7K

Antwoorden (1)

maar het enige wat hielp is :'terug naar fabrieksinstelinstellingen" zetten. Moet je alleen al je apps weer installeren :-(
Het ligt in ieder geval niet aan je modem! Stuur anders een mail naar Huawei, misschien dat ze een andere oplossing hebben.