Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het grootste verschil tussen de Sony Ericsson Xperia Arc S en de Xperia S behalve de prijs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
551

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Daar zit toch wel een verschil tussen, een wereld van verschil zelfs. De Xperia S is de eerste telefoon die Sony onder eigen naam uitbrengt (zonder Ericsson) en kan zich volgens de specificaties meten met de beste telefoons van dit moment. Dit in tegenstelling tot de Arc S, die wat ouder is en zich bevindt in het middensegment. De grootste verschillen zijn (ik beperk me even tot de top 5):
- De Xperia S maakt gebruik van een dualcore processor met 1GB werkgeheugen, terwijl de Arc S gebruik maakt van een singlecore processor met 512MB werkgeheugen. Dit maakt de Xperia S een stuk sneller
- Het scherm van de Xperia S is maar 0.1 inch groter, maar heeft een veel hogere resolutie en is daarmee veel scherper
- De Xperia S heeft een 12 megapixel camera, de Arc S een 8 megapixel camera
- De Xperia S zal snel gebruik gaan maken van Android 4.0 Ice Cream Sandwich, voor de Arc S is dit nog niet zeker
- De Xperia S ziet er gewoonweg veel mooier uit, al is dat natuurlijk persoonlijk. Maar door de doorzichtige notificatiebalk is hij wel apart.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding