Hoe zet ik mp3 bestanden over op mijn LG shine ke970.

Ik heb mijn LG aangesloten op mijn computer maar mijn computer die zegt dat die er wel is maar ik kan er verder niets mee.
Moet ik er misschien een programma voor downloaden?
En welk programma moet dat dan zijn?
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hey ik heb ook zo een telefoon gehad. Ik had er al een probleem mee omdat ik me foto's en muziek niet op me telefoon zelf terug kon vinden.

Er is een map die je moet openen daar alles in zetten en dan via je mobiel weer in een andere map zetten zodat je alles gewoon kan zien.

Maak niet zelf een map aan want die geeft ie niet aan op je mobiel zelf. En op je pc staat die map meestal in station
F of G
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heey bedankt het heeft gewerkt:)
sorry voor de late reactie:P

Andere antwoorden (1)

staat ie niet gewoon bij "deze computer"?
anders moet je gewoon de muziek bestanden naar de muziek map op je telefoon kopieren