Nop je kan niet wifi downloaden wifi zit er op of niet dat komt omdat dit binnen is gebouwd en dus geen software is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wifi is niet downloadbaar, dat is hardware.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja... Is goed.
Wi-Fi staat voor draadloze datanetwerkproducten, die werken volgens de internationale standaard IEEE 802.11 (draadloos Ethernet of wifi).
Veel publiek toegankelijke locaties zoals vliegvelden, hotels en bibliotheken installeren basisstations waardoor de mobiele computergebruiker op deze locaties over internettoegang beschikt en gebruik kan maken van informatiediensten van de betreffende organisatie. Dergelijke (semi-)openbare basisstations worden ook wel inbelpunt of hotspot genoemd. Er zijn zowel gratis inbelpunten, als inbelpunten waarvoor een abonnement of een toegangskaartje tegen betaling nodig is. Kleine ondernemers kunnen met een geringe investering lokaal een wi-fi-netwerk opzetten.

Net als mobiele telefoons of een autoradio werkt WiFi, of draadloos internet, met radiogolven. Voor draadloos internet heb je een WiFi router en een computer nodig die in staat zijn om met elkaar een draadloze verbinding aan te gaan. De router en de computer kunnen via de radiogolven berichten aan elkaar sturen, en zo gegevens van het internet van en naar je computer sturen.

Om van je draadloze computer een bericht naar het internet te sturen, zal de wireless kaart in je computer de boodschap omzetten in radiosignalen, en deze versturen met zijn antenne. In nieuwere laptops zitten deze kaart en de antenne ingebouwd in de computer en het scherm zelf.

Een draadloze router kan de radiosignalen ontvangen, deze weer omzetten naar datasignalen, en de digitale boodschappen doorgeven aan je bekabelde internetverbinding. De router werkt dus als een tussenstation tussen het internet en een draadloos netwerk. Informatie die van het internet komt, en naar je draadloze computer moet gestuurd worden, volgt op een gelijkaardige manier de omgekeerde weg van je router naar je computer.

Er valt dus niets te downloaden. Het apparaat dat een WiFi signaal kan ontvangen moet voorzien zijn van een wireless kaart en dat is hardwaren. Vraag bij je leverancier of je samsung zo'n kaart heeft. Ik ben bang van niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, WIFI kan je niet downloaden. Zit in je telefoon, of niet.
Jij hebt geluk want het zit in je telefoon.
Tik op start>instellingen
tik op tabblad: basis instellingen op netwerkinstellingen > WIFI
Tik op toestelsymbool midden op het scherm
Toestel gaat zoeken en geeft alle beschikbare WLAN-verbindingen weer
Sleep 1 van de netwerksymbolen (die je wilt gebruiken) naar het midden van het scherm
Indien nodig geef WW e.d. in

succes.

Toegevoegd na 2 uur:
Uhhh, nog eens goed gekeken.
Als je de B3410 heb zit er GEEN wifi op.
Als je de B7610 hebt zit er WEL wifi op.