Waarom gaat de batterij van mijn iPhone veel te snel leeg?

Hallo, ik gebruik namelijk de iPhone 6 plus op ios 10 en heb de laatste tijd gemerkt dat de batterij van mijn iPhone veel te snel leeg gaat. Soms gaat hij van 80% opeens naar 20% of sluit hij helemaal af wanneer hij 30% is. Ik heb alles al geprobeert, mijn iPhone hersteld op iTunes, de kleine trucjes geprobeert voor een langere batterijduur niets werkt! Ik heb het ook aan Apple getoont en ze zeiden dat ze niks konden doen. Elke s'morgens haal ik het van de stekker af en is hij altijd 100% maar binnen 2 uur is hij weer afgesloten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit heb ik zelf ook gehad. Gebruik je andere laders dan de officiële? bijvoorbeeld de "fake" van de action? Of doe je hem snachts aan de lader? Dit kunnen de oorzaken zijn. als ik jou was had ik er een nieuwe batterij in laten zetten. Dit komt namelijk niet meer goed.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"als ik jou was had ik er een nieuwe batterij in laten zetten" Helpt niet... Internet staat vol met deze bug, velen hebben een nieuwe batterij laten plaatsen maar worden nog steeds geplaagd door dit fenomeen. @CanayCekic: Reis je veel door verschillende tijdzones met je iPhone?

Antwoorden (3)

Elke batterij heeft een bepaalde levensduur. Daarmee word mee bedoeld dat je het bevoorbeeld maar 1000 keer kan opladen en gebruiken en dan weer opladen. Zo te horen is je batterij simpelweg op.

Oplossing: batterij vervangen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je de laatste versie van IOS 10 gebruikt is er een kans dat jij last hebt van de bug die nu in de nieuwste versie zit. Deze bug zorgt ervoor dat de batterij ontzettend snel leeg gaat, bij sommige gaat de telefoon al uit bij 80%. Apple probeert deze bug zo snel mogelijk te patchen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het kan ook liggen aan het feit dat je je telefoon waarschijnlijk 's nachts aan de oplader legt, als je je telefoon te lang aan de oplader laat liggen gaat deze sneller kapot!

Tip: laad je telefoon niet de hele nacht op, maar haal hem van de lader als hij vol zit, of laat een nieuwe accu in je telefoon plaatsen.