Welke mobiele provider kan ik het best nemen (prepaid)?

Ik hoef alleen te bellen en te SMS'en, internet en al dat andere is niet nodig.

Wat is dan het goedkoopste qua bellen en SMS'en?

Ik dacht misschien AH Mobiel, maar ik weet niet of dat een goede keuze is.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb nu Lebara, in de telefoonwinkel zeiden ze dat dat de goedkoopste is. Het bevalt me goed.

12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Op www.bellen.com kan je alles wat je normaal telefoneert en SMSt opgeven en dan berekenen zij de goedkoopste. Je krijgt dan een heel overzicht geordend van goedkoopst nar duurst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
Is Tele2 Online (Prepaid) een goede?

Andere antwoorden (9)

Bij sim only zit je wel goed denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
Ik ben op zoek naar prepaid.
ja goede keuze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vodafone blox!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
Prepaid??
die van kruidvat 5 cent kost sms en
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simyo. Kun je opwaarderen via internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elke provider heeft wel voor en nadelen. Ik weet wel dat vodafone geregeld leuke acties heeft.Vodafone heeft ook sms blox dan heb je 1000 smsjes voor 10 euro die zijn 30 dagen geldig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een makkie, Simyo. Bellen en SMSen is 10 cent, maakt niet uit welke uren je belt. Kijk ook even in bron voor een overzicht van de prijzen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vodafone of Telfort is goedkoop en gaat heel lang mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik hier nog mis is: Simpel
Ik weet dat het geen prepaid is maar het is wel super goedkoop!
0.025 ct/min bellen
0.025 ct per sms

Is dit misschien een optie voor jou?
Succes!