Verstandig op iPhone te jailbreaken?

Ik wil graag veel dingen gratis kunnen downloaden enzo
Mijn garantie is al voorbij , maar gaat je iPhone sneller stuk als je hem jailbreakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Sneller stuk kan natuurlijk niet maar er is een kans dat langzamer wordt. Maar je kan hem altijd resetten, dan is de jailbreak eraf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij gaat niet sneller stuk. Wel wat traag maar zeker handig voor de eisen die jij stelt. Heb het zelf ook en is erg handig. Niet alleen voor gratis dingen maar ook andere dingen. Door een Jailbreak vergaat er geen garantie, dit is een gerucht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij stuk gaat moet je alleen eerst opnieuw instellen voor je opstuurt.
Als je niet te veel met cydia download wordt hij niet veel langzamer alleen ik had teveel gedownload en toen spacde hij hem:'s en moest opnieuw instaleren

K hoop dat je er wat aan heb;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik had verkeerde dingen gedownload en Daardoor sloot hij iedere app af dieik starte kon bijna nix meer doen:'s gwn niet te veel downloaden en verweideren wat je niet gebruikt anders gaat het fout;)
Je iphone kan niet stuk gaan van een
Jailbreak!! Enige is dat ie per ongeluk een x alle gegevens wist maar
Kapot gaan kan niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een jailbreak moet je niet zien als iets slechts. Het is juist iets wat je iPhone verbetert. Aan jailbreaken zitten geen risico's verbonden en is volkomen legaal.

Toegevoegd na 52 seconden:
Wat wel kan gebeuren is dat Cydia na een tijdje niet meer werkt (1x gehad). Dit betekent nog steeds niet dat je telefoon kapot is maar dat de jailbreak gewoon niet meer werkt.