Ik krijg geen beltegoed meer met Citytel??

Sinds een paar dagen krijg ik opeens geen beltegoed meer..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
ronron1212
12 jaar geleden
Krijgen doe je dat ook niet dat moet je kopen of betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee met Citytel is het zo dat je voor elke sms 5 cent terug krijgt, dat ging 2 maand goed, maar opeens kreeg ik geen 5 cent meer terug ;)
Kimath
12 jaar geleden
Heb je al eens met de klantenservice gebeld?

Het beste antwoord

Vandaag SMSte Cityel:

Beste Citytel klant, sinds enkele dagen kan het verkregen beltegoed niet worden bijgeschreven door een storing bij KPN. De storing is verholpen, het beltegoed wordt met terugwerkende kracht alsnog bijgeschreven. We verwachten dat het beltegoed morgen voor 12 uur is bijgeschreven. Excuses voor het ongemak."

Dus hoop morgen beltegoed te hebbe...