Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom ontvangt mijn telefoon geen smsjes meer?

Hoi allemaal, ik heb een LG Optimus l7 en ben vanochtend teruggekomen van een vakantie van twee weken in het buitenland, waar ik wel bereik had en smsjes kon versturen, maar niets ontving, mijn broer en zus echter wel.
Ik hoopte dat wanneer ik eenmaal in Nederland zou komen de smsjes daar aan zouden komen, maar heb nog steeds niet ontvangen. Mijn zus heeft mij een paar uur geleden als test gesmst maar er is niets aangekomen en haar telefoon geeft wel een verzendsbevestiging maar geen ontvangstbevestiging.
Mijn sms geheugen is niet vol, ik heb wel bereik en kan ook smsjes versturen......Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
524
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke android versie heb je? Is je telefoongeheugen meer dan 90% vol/in gebruik?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb android versie 4.0.3 en nee, ik heb nog 2 gigabyte intern geheugen over.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb de simkaart in een andere telefoon gedaan en toen kwamen de smsjes binnen. Weer in mijn eigen telefoon gedaan en nu krijg ik ze weer, maar ik kon wel bellen en gebeld worden. Ik geloof dat het aan mijn telefoon ligt want kennissen met dezelfde telefoon ervaren dezelfde problemen....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je de simkaart even opnieuw moet aanmelden op het netwerk. Dat doe je door de batterij en simkaart een kwartier uit je toestel te halen. Zet daarna alles terug en zet je toestel weer aan.

Lukt het nog steeds niet? Test je simkaart dan voor de zekerheid eens in een ander toestel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding