Mn oude telefoon is prepaid, kan ik gewoon de simkaart er uit halen en in de nieuwe, simlockvrije stoppen? hoe?

ik heb de nokia 3410 en wil nu de 5310simlockvrij. kan ik gewoon de simkaart er uit halen en in de nieuwe, simlockvrije telefoon stoppen? hoe?

hoe werkt zoiets? ik wil het gewoon prepaid houden
hartelijk bedankt voor de hulp

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Ja, dat kan. open je batterijklepje van de 3410. verwijder de batterij. schuif je simkaartje er uit. stop de batterij weer terug. batterijklepje er weer op.

gaan we naar de 5310: open batterijklepje, verwijder de batterij. schuif je simkaart van je 3410 in het vakje waar die hoort, ziet er hetzelfde uit als waar je de simkaart van je 3410 eruit gehaald hebt. zet de batterij weer terug. batterijklepje dicht. et voila! zo simpel is het!

dan houd je je telnummer en blijf je gewoon prepaid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
super!

Andere antwoorden (1)

Heel soms moet je je telefoonboek overbrengen
Kopiëren van telefoon naar sim...
Berg je 3410 goed op. Ouderen (of mensen die het niet zo hebben op dat moderne spul) kun je daar nog een enorm plezier mee doen.
vr groet eltien