Vodafone heeft een actie, die ze blyk hebben genoemd. Je betaald 1x in de 3 maanden 10 euro om lid te blijven; en je krijgt dan 1000 gratis sms'jes per maand, en 1000 minuten gratis bellen naar andere mensen met blyk per maand. Je krijgt af en toe reclame sms'jes van hun, maar als je je interesses invult op de site, is dat helemaal geen straf die smsjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aktie?
Geldig tot en met?
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft wat je allemaal met je mobiel wilt gaan doen. Dan zou je de verschillende providers moeten gaan vergelijken in de dingen die jij wilt.
13 jaar geleden
Bij lebara krijg je de meeste belminuten .
En zij hebben geregeld acties waarbij je dubbele belminuten krijgt .
En is ook spotgoedkoop als je naar het buitenland wilt bellen .