Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wifi Black berry curve internet doet het niet maar whats app wel?

als ik op wifi zit kan ik wel whatsappen maar niet op internet dan zegt tie: 'Gegevensverbinding geweigerd naar het draadloze netwerk en uw BlackBerry kan geen datasessie verbinden met de WAP-gateway. Als dit probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen met uw netwerkprovider.'
Maar als ik met mn samsung op internet wil dan lukt dat wel gewoon wan tik heb thuis gewoon open wifi.
Iemand die weet hoe het zit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
663

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien is er iets mis met het data abbonement wat je van blackberry hebt? Je kunt misschien naar de winkel van je provider gaan of bellen met de klantenservice.

Ook zou je kunnen proberen je blackberry terug te zetten op fabrieksinstellingen dit doe je als volgt: opties > beveiliging > toestel leegmaken en onderin het scherm blackberry typen, let wel: notities, afspraken, pingcontacten e-mail accounts en persoonlijke instellingen gaan hierbij verloren. Maak een backup voor je dit doet! Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding