Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn toetsenbord van mijn Iphone 3 (sim-only abonnement, geen verzekering, geen garantie) het niet meer doet?

Het probleem doet zich alleen voor aan de onderkant van mijn telefoon. Als ik mijn telefoon draai tijdens het maken van een sms dan doet hij het wel. Een harde reset heeft niet geholpen en terugzetten naar fabrieksinstellingen ook niet. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
756

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Probeer eens alles opnieuw te installeren via itunes. Soms is het gewoon door een error in de software. Als dat niet lukt, dan is er hoogstwaarschijnlijk iets mis met de onderste kant van je touchscreen. Als je nog garantie hebt proberen binnen te brengen. Of laten maken in je omgeving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees net dat je geen garantie hebt, laten maken in je omgeving dus. Of je kan d onderdelen zelf kopen en installeren als je een beetje de handige harry kan uithangen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding