Hoeveel kan ik vragen voor mijn mobiel?

Ik wil mijn mobiel verkopen op marktplaats maar ik weet niet voor hoeveel.. Hij heeft 2 krasjes, waarvan er maar 1 op het beeldscherm zit. Voor de rest ziet hij er supernetjes uit. Met alle bijbehoren. Het is de Samsung Omnia II.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (4)

Geef aan dat je een bod wilt. Dan zie je vanzelf wat een ander er voor over heeft.
Ook kun je op marktplaats zoeken naar soortgelijke toestellen en dan zie je al snel wat een ander er voor vraagt en wat er wordt geboden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel. =D
dan zet je hem op :tegen elk aannemelijk bod
dan zie je wel wat men ervoor wilt geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je kijken wat je ervoor krijgt op Evirofone http://www.envirofone.nl/?selectcountry=true

Hier kun je dan zien hoeveel je ervoor krijgt en je kunt 'm ook verkopen aan Envirofone. Wellicht dat dat je meer opbrengt. Voor mijn total-loss iPhone kreeg ik toch nog € 190!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze telefoon is ongeveer 50 euro waard.