Bestaan er nog simpele mobieltjes zonder enige poespas?

Bestaan er nog simpele mobieltjes zonder poespas/internet en dergelijke?
Ik zoek gewoon een mobieltje waarmee gebeld kan worden en sms niks meer niks minder maar bestaan die nog wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3.8K

Het beste antwoord

Zeker wel!

Vooral Nokia houdt zich hier nog mee bezig. Kijk maar eens naar de Nokia X1-00. Het kan bijna niks, behalve uitermate goed geluid afspelen en hij kan lang mee vanwege de accu die erin zit. Deze telefoon is redelijk goedkoop.

Een ander voorbeeld is de Nokia C1. Dit is ook een redelijk nieuw maar toch simpel toestel. Bij Nokia geeft het getal meestal de luxe aan, in de zin van 1 is low-end, en 7 of hoger is high-end (6 is ook nog redelijk luxe)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Deze bestaan nog wel, maar worden niet meer geproduceerd omdat er (bijna) geen markt voor is.

Op marktplaats worden genoeg oude toestellen aangeboden zonder enige poespas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bij prepaidtoestellen gaat kijken, zul je zien dat er nog genoeg "gewone", simpele telefoons te krijgen zijn!

Toegevoegd na 1 minuut:
Die zijn ook gewoon in de winkel te krijgen trouwens (niet alleen via internet), en zelf heb ik laatst zo'n toestel bij de AH gekocht voor zo'n €20.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nokia 3210 en 3310 zijn mijn favoriete telefoons. Op marktplaats kom je ze nog wel eens tegen voor een paar tientjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GE-NOEG!
Ik moest er laatst 1 een tijdje lang hebben (omdat de andere kapot was) en ik werd gewoon depressief van het feit dat je ergewoon niks mee kon!
Maar dat zal ook wel aan mij en mijn leeftijd liggen, ik ben opgegroeid met mobieltjes, dus ben het ook meer gewend.
Maar hierbij in de bron het mobieltje ;)

Van de 2e bron weet ik het niet zeker of hij weinig functies heeft, maar je kunt het altijd eens bekijken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de Bijenkorf en daar verkopen ze echt een simpele telefoon. Ik ben vergeten hoe hij heet maar hij ziet er zelfs nog super cool uit. Hij is verkrijgbaar in verschillende kleuren.

Succes met je keuze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hyeee
ik heb er een maar ik weet nie of je hem leuk zo vinden of mooi http://www.huisvlijt.com/2011/02/mobieltje-waarmee-je-alleen-maar-kunt.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hai ikweetalles.
jij mag alleen maar antwoorden geven en geen vragen stellen vanwege je nickname haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt maar klik op de link daar staat wel een geschikte mobiel en het was geen vraag zie je het verschil dan niet (ach vast niet)
Zie hier Jhon's phone, de meest simpele telefoon ter wereld.
Dit toestel heeft geen eens een display, dus om je telefoonnummers op te kunnen slaan zit er een adres boekje en in pen achter in het toestel verborgen.
En omdat hij geen toeters en bellen heeft kan dit toestel 3 weken standby blijven.

http://www.telefoonshop.nl/product/112296/category-4214-smartphones-pda-s/john-s-phone-business.html?ref=24958&gclid=CIuKoPq096gCFdsU3godZ2j-UQ

Toegevoegd na 10 minuten:
Correctie hij heeft wel een 2 regelig display om te zien door wie je wordt gebeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja tuurlijk bestaan die ,zeker als U John's Phone bekijkt. Aan de achterkant een klepje om pen en papier snel iets te noteren( opslaan van nummers totaal uit-den-boze,een batterij welke 3 weken "mee gaat " Etc,etc. Echt leuk als je van zo eenvoudig mogelijk houd ( of terug verlangt ,naar enkele jaren ,terug )

http://www.megagadgets.nl/john-s-phone-1202.html

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker bestaan die.
Ik kocht bij de MediaMarkt een Fysic FM 9500.
Geweldig! Bellen en SMS'en. Geen fototoestel, geen apps of wat dan ook.
Wel een alarmknop achterop, waarop je 3 nummers kunt zetten die gebeld worden bij 3 sec indrukken van de knop.
Grote toetsen en een handsfree stand.
Kortom: een heerlijk ouwelullending.
En ik ben er heel blij mee! Zie de foto.
Onder 'Bronnen' vind je nog een link naar het toestel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zogeheten "hematelefoons" zijn precies wat je zoekt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor die bestaan nog laatst eentje bij de blokjes gekocht geen poespas alleen bellen en smsen en erg mooi kwa uiterlijk en geen simlock en maar 20 eurotjes