waarom is het bellen naar een 0900 nr. vanaf een mobiel 1,30 euro en vanaf een vast toestel 0,10 euro per minuut?

Voor het naar huis terugkeren uit het ZH voor 'zittend vervoer' dient de Zorgvervoercentrale Nederland gebeld te worden. Dit doe je dus per mobiele telefoon en dat blijkt 1,30 euro per minuut te kosten. Dus ben ik met de wachttijden van tegenwoordig per telefoontje rond de 6 euro kwijt. Toen ze dan na 3 kwartier nog niet kwamen heb ik nog eens gebeld en zelfde verhaal en weer 5 euro kwijt. Dus een taxirit kost me nu dus nog 11 euro per rit aan telefoonkosten. Vanuit huis bellen op de vaste lijn is geen probleem. Dit kost niet meer dan 10 cent per minuut.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Vaak zijn die 0900 nummers ook te vermijden en kun je alternatieve nummers vinden via google . Als je volgende keer 010-2808180 belt ben je veel goedkoper uit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit klopt niet, via de huistelefoon kost het ook 1,30 + normale kosten. Dit komt bovenop de telefoonrekening.